E-Ticaret Sitesi, E-ticaretteki büyümenin ve işletmenin kârlılığı için birçok fayda sağladığı açıktır, ancak bir e-ticaret işletmesi oluşturmak için daha fazla neden vardır . Çevrimiçi bir varlık, işletmelere büyümeye yol açan bağlantılar oluşturma konusunda geniş fırsatlar sunar.
İnsanlarrın E-Ticaret Alışverişleri
İnternet Üzerinden Alışverişleri Nereden Yapıyor?
Hangi alan üzerinden alışveriş yapıyor?
Nasıl bir E-Ticaret Web Sitesi Kuruyoruz?
Bir E-Ticaret sitesi kurmak sandığınızdan daha kolay değildir. İşin çoğunu sizin için yapan e-ticaret uzmanlarımız var, ancak yine de neyin teklif edildiğini ve sitenizin neye ihtiyacı olduğunu anlamanız gerekiyor. Yeterince araştırma ve bilgiyi topladıktan sonra analiz yapıyoruz ve size E-Ticaret sitesinin çalışmasını başlatıyoruz.Bu süreçte gerektiği zaman uzmanımız sizden gerekli materyalları isteyecek ve bu bilgiler ışığında hızla tasarım tamamlanacaktır.
- E-ticaret için bir hosting alıyoruz.
- Bir alan adı satın alıyoruz.
- İşi Uzmanımıza bırakıyoruz.
- E-ticaret teması hazırlıyoruz.
- E-ticaret şablonunuzu ürünümüzün durumuna göre güncelliyoruz.
- Ürünlerinizi ekleyoruz
- Ödeme seçeneklerini ayarlayoruz.
- Gönderim ayarlarınızı sıralayoruz
- Önizlemeyi test edip çevrimiçi mağazanızı yayınlayoruz.
Ürünlerinizi Seo Ayarında Ekleyoruz
Ürün sayfaları, müşterilerinize ne satmanız gerektiğini gösterdikleri için sitenizdeki en kritik sayfalardan biridir. Optimize edilmiş ürün açıklamaları, göz alıcı resimler ve gezinmesi kolay kategoriler ekleyerek yeni ürünlerinizi en iyi ışığında sergilemeye zaman ayırın.
Ürün açıklamaları.
Ürün açıklamaları , e-ticaret sitenizin önemli bir parçasıdır. Müşterileriniz için ürünün kullanışlılığını, renklerini, dokularını, ölçümlerini ve/veya değerini tanımlar ve botların SEO için sayfanızı dizine eklemesine izin verir . Açıklama yazarken klişelerden, uzun cümlelerden ve karmaşık ifadelerden kaçının ve açıklamaların aşağıdaki soruları yanıtladığından emin olun:
- Ürün kimin için?
- Ürünün temel detayları nelerdir?
- Birisi bu ürünü nerede kullanır?
- Birisi ürünü ne zaman kullanmalı?
Ürün resimleri.
Web sitesi ziyaretçileri görsel bilgilerle ilgilenir, bu nedenle yüksek kaliteli ürün resimleri önemlidir. Fotoğraf üretirken aşağıdaki alanları göz önünde bulundurun:
Yüksek kaliteli görüntüler kullanın.
Görseller, ürününüzün algılanan kalitesini ve değerini temsil eder. Yüksek kaliteli fotoğraflar ürünlerinizi öne çıkarır. Canlı fotoğraflar ayrıca görüntüleri daha çekici hale getirerek müşterilerin gezinmesini sağlar.
Her görüntünün aynı boyutta olduğundan emin olun.
Farklı boyuttaki fotoğraflar genellikle galerinizi yanlış hizalayabileceğinden, her görüntünün aynı boyutta olması önemlidir. Her resmi gerekli boyuta ayarlamak için bir resim düzenleyici kullanın.
Ürün varyasyonu resmi ekleyin.
Çoğu görsel , ürünü tüm açılardan gösteren yalnızca ürün görselleri olmalıdır . Ayrıca, kullanılan ürünü gösteren bağlam içi bir fotoğraf da eklemelisiniz. Bunlar ürün sayfalarında faydalıdır ve duygusal katılımı artırmak için sosyal medyada da kullanılabilir.
Ürün kategorileri.
Müşterilerin aradıklarını bulmalarına yardımcı olmak için giyim, kitap ve film gibi kategorilere ürünler ekleyebilirsiniz. Kategoriler ayrıca insanların belirli markaları veya fiyat aralıklarını bütçelerini aşmadan sıralamalarını sağlamak için filtrelerle birlikte kullanılabilir. Öne çıkan ürünler, müşterileri tercih ettiğiniz alışveriş yoluna yönlendirmenin harika bir yoludur.
Ödeme Yöntemlerini Ayarlayoruz
Bir satışı kapatmak için doğru ödeme yöntemi çok önemlidir. Yöntem çok karmaşıksa veya güvenilir değilse, müşteriniz sepetini terk edebilir ve geri dönmeyebilir. Ödeme işleme ihtiyaçlarınızı da karşıladığından emin olun.
Üç tür e-ticaret ödeme ağ geçidi
Hepsinin kendi artıları ve eksileri olan üç tür ödeme ağ geçidi vardır. Bir ağ geçidine karar verirken, ödemeleri ve bilgileri güvende tutmak için atmanız gereken adımları düşünün.
Yönlendirmeler
Yönlendirme, müşteriyi ödemeyi işleme koyması için ayrı bir siteye götürür. En yaygın kullanılan örnek PayPal’dır. Bu, perakendeciler için basit bir çözümdür ve güvenlik endişelerini üçüncü tarafa iletir, ancak müşteriler için bazılarını uzaklaştırabilecek başka bir adım daha ekler.
Sitede ödeme, site dışında ödeme
Bu ağ geçidi, toplama ayrıntıları da dahil olmak üzere ödemenin ön ucunu barındırır , ancak ödeme site dışında işlenir. Stripe bu hizmeti sunan popüler bir şirkettir. Müşteriler için ekstra adımları ortadan kaldırır, ancak bilgilerin ödeme işlemcisine güvenli bir şekilde gönderilebilmesi için sitenizin doğru şekilde şifrelendiğinden emin olmalısınız.
Yerinde ödemeler
Sitenizde yapılan ödemeler, size tam kontrol ve sorumluluk verir. Çalışmasını ve güvenliğini sağlamayı göze alabilecekleri için çok sayıda ödeme işleyen büyük şirketler için uygundur.
Ödeme entegrasyonlarınızı seçmek için ipuçları.
Ödeme ağ geçidi entegrasyonu, kredi kartı verilerini şifreleyen ve ödeme işlemcinize ileten güvenli bir yöntemdir. E-ticaret sitenizin önemli bir parçası olduğundan, ödeme entegrasyonunuzdan ne elde ettiğinizi araştırdığınızdan ve anladığınızdan emin olun.
Entegrasyon kolaylığını
Sistemi sitenize entegre etmenin ne kadar kolay olduğunu düşünün. Seçtiğiniz e-ticaret platformuyla çalışıyor mu?
Müşteri yorumları
Diğer web sitelerinden müşteri incelemelerine bakın . Ağ geçidi güvenilir mi? Sürekli çalışıyor mu? İnsanlar para gönderirken veya alırken sorun yaşadı mı?
Ücretleri aklınızda bulundurun
Ödemelerin alınması ve geri ödemelerin işlenmesi de dahil olmak üzere sürecin her adımında yer alan ücretler vardır. İnce baskıyı okuyun, böylece sistemin ne kadara mal olduğunu anlar ve bu fiyattan memnun kalırsınız.
PCI uyumlu ve güvenli
PCI , Ödeme Kartı Sektörü Veri Güvenliği Standardını ifade eder. Bu, kredi kartı bilgilerinin güvende tutulmasını sağlar. Uyumsuzluk para cezalarına, davalara ve müşterilerinizin güven kaybına yol açabilir, bu nedenle ağ geçidinizin uyumlu ve güvenli olduğundan emin olun. Ayrıca, müşteriden satıcıya tüm işlemlerin ve bilgilerin güvenli olduğundan emin olmak için sitenizin bir SSL sertifikasına sahip olduğundan emin olmak isteyeceksiniz.
E-ticaret çözümünüzü seçerken göz önünde bulundurulması gerekenler.
Müşterilerinize en iyi e-ticaret deneyimini sunmak için birkaç sistemin sorunsuz çalışması gerekir. Tercih ettiğiniz e-ticaret platformunun şimdi ve gelecekte en iyi şekilde çalışmasını sağlamak için aşağıdaki alanlarda nasıl çalıştığına bakın.
Web sitesi performansı
Platformun tutarlı bir şekilde çalıştığından ve güçlü bir çalışma süresi kaydına sahip olduğundan emin olun, böylece müşteriler alışveriş yapmak istediğinde web siteniz kullanılabilir. Sınırsız API çağrısı, sitenizin daha kolay yönetilmesine yardımcı olur ve hızlı yüklenen sayfalar müşterilere en iyi deneyimi sunar.
Trafik kapasitesi
Platform mevcut trafik ihtiyaçlarınızı karşılayabilir mi? İşiniz genişledikçe sizinle birlikte büyüme kapsamına sahip mi? Kara Cuma ve Siber Pazartesi gibi büyük günlerin üstesinden geliyor mu ?
Mobil optimizasyon
Daha fazla tüketici mobil cihazlarda alışveriş yapıyor , bu nedenle platformunuzun mükemmel bir mobil karşılaşma için web sitenizi optimize edebilmesi çok önemlidir. Müşterilerin en yakın mağazayı bulmasına yardımcı olan coğrafi konum gibi mobil teknoloji aracılığıyla müşteri deneyimini geliştirmenin yollarını arayın.
Güvenli ödemeler ve veriler
Platform, verilerinizi ve müşterinizin verilerini koruyabilmelidir. SaaS çözümleri, aylık planlarının bir parçası olarak SSL ve PCI gibi güvenliği içerir. Kendi kendine barındırılan ve açık kaynaklı çözümler, daha yüksek bir saldırı şansı olduğundan, daha fazla güvenlik anlayışına sahip olmanızı gerektirir.