Kurumsal kimlik

Kurumsal Kimlik, potansiyel müşterilerinize kendinizi tanıtmak için kullandığınız eksiksiz bir şirket grafik çözümüdür. Ana özelliği, her kurumsal kimlik grafik tasarım öğesinde tanınabilir bir stildir. Kurumsal kimlik, ilki logo, kartvizit ve muhtıra olmak üzere 3 ana unsur ve birkaç ikincil unsurdan oluşur.

Kurumsal görsel kimlik

Her organizasyonun kimliği olmalıdır – onu piyasada tanımlanabilir ve ayırt edici kılan bir dizi özellik. Bu kimliğin yanı sıra bir de imaj var – bir şirketin birey üzerinde bıraktığı izlenim. Bu tür görsel kimlik, ürünlerin, hizmetlerin veya fikirlerin reklam araçlarıyla hedef kitlenize yönlendirildiği reklamcılıkta en önemli şeydir.

Görsel kimlik, bir ürünün, hizmetin, fikrin veya bir şirketin tüm görsel ve maddi özelliklerinin, onu farklı kılan ve tüm unsurların tek tip bir görsel bütünlüğünü oluşturan ticari markanızdır. Görsel kimlik amacı, firmaların pazarda avantaj elde etmelerini, geliştirmelerini ve elde tutmalarını sağlamaktır.

Kurumsal kimliğin, şirket kültürü, değerleri, tutumları, çalışanları, yönetimi, mülkiyeti, stratejisi ile somutlaşan ve görsel kimliğiyle temsil edilen genel iletişiminde yattığı bugün yaygın olarak kabul edilmektedir. İş ortamında görsel kimlik, bir şirketin gerçek özünü yansıtır.

Kurumsal kimliğin ikincil unsurları

İkincil unsurlar ise zarflar, klasörler, defterler, kalemler, tişörtler, araba grafikleri, afişler, keseler, çantalar, çıkartmalar vb. Kurumsal kimlik geliştirmede bir stil oluşturmak ve ona bağlı kalmak çok önemlidir. PopArt ekibi, deneyim ve becerilerini sizin için yüksek kaliteli kurumsal kimlik oluşturmak için kullanır. Bu tür materyallerle işletmeniz piyasada tanınacak ve müşterileriniz üzerinde iyi bir izlenim bırakacaktır.

Kurumsal Kimlik

fatura tasarımı

Genel olarak grafik tasarım ve muhtıra tasarımı alanındaki seçkin çalışma portföyümüzü görün. Not veya fatura tasarımına ihtiyacınız varsa, talep formumuzu doldurun, sizinle en kısa sürede iletişime geçelim

Kırtasiye, bir şirketin bir muhtıra, bir logo ve bir kartvizitten oluşan kurumsal kimliğinin bir parçasıdır.

Memorandum tasarımı (basılı) iki gruba ayrılır:

  • Memoranda düz, Inkjet, ofis yazıcısı ve
  • Önceden basılmış notlar.

Fark, kağıt rulosunun kenarında bulunan tasarımdadır. Yani, tasarım kağıdın kenarındaysa, notlar daha sonra A4 boyutunda kesilecek bir kağıda yazdırılır.

Sipariş fişi tasarımı

Hiçbir şey profesyonelliği kişiselleştirilmiş bir muhtıraya sahip olmaktan daha iyi anlatamaz. Müşterilerinize yaptığınız işe dikkat ettiğinizi ve hiçbir şeyi hafife almadığınızı söylerler. İşinize kapsamlı bir yaklaşımla işinizi önemli ölçüde geliştirebilir ve güvenilir bir ortak olduğunuzu kanıtlayabilirsiniz. Bu yüzden daha fazla beklemeyin ve PopArt Studio ekibinin şirket notlarınız ve faturalarınız için benzersiz bir tasarım çözümü oluşturmasına izin verin. Başarıya ulaşmanıza yardımcı olmak bir onurdur!

sipariş fişi

İş iletişimi kurallarından biri, her şirketin orijinal memorandumunun olması gerektiğidir.

Memorandum, bir logo, şirket adı, banka hesabı, vergi ve kayıt numarası içeren üst başlıktan oluşur. Alt başlık şirket adresi, telefon numarası, e-posta adresi ve web sitesini içerir. Memorandum orta bölümü, şirketinizin filigran logosunu içerebilir. Bu nedenle, kırtasiye, şirketinizin temel bilgilerini içeren standart bir A4 boyutunda kağıt yaprağıdır.