Google Konum Hizmeti avantajları
Google Haritalar’ın Avantajları:
- İnsanların işletmenizi bulmasına yardımcı olur
- İnsanların işletmenizle hızlı bir şekilde iletişim kurmasını sağlar
- İnsanları web sitenizi veya konumunuzu ziyaret etmeye teşvik eder
- İşletmenizi resimlerle gösterir
- İnceleme yoluyla müşteri güvenilirliği sunar
Google Maps ile Pazarlama Stratejinizi Geliştirin
Google Haritalar’ın özellikleri ve yetenekleri genişledikçe, işletmeler için etkili bir pazarlama taktiği olarak konumu da artıyor. En önemlisi, yukarıda listelenen Google Haritalar avantajlarından yararlanmak için işletme profilinizi optimize etmenin yolları vardır.
Google Haritalar’ın işletmeniz için çalışmasını sağlama zamanı!
Ekibimizle iletişime geçin ve Google Haritalar pazarlama stratejinize hemen başlayalım.
1. Google Haritalar İnsanların İşletmenizi Bulmalarına Yardımcı Olur
Belirtildiği gibi, Google Haritalar’ın en büyük varlıklarından biri, insanların işletmenizi hızlı bir şekilde bulmasını sağlamasıdır. Yerel arama özellikleri, Google Haritalar’ın kullanıcısının aramasıyla ilgili işletmeleri sabitlemesine ve listelemesine olanak tanır. Kullanıcı, işletmeyi ziyaret etmeye veya işletmeyle iletişime geçmeye karar vermeden önce seçeneklerini kolayca görebilir.
Google Haritalar, hem kullanıcıların aradığı işletmeyi bulmak için bir arama motoru hem de kullanıcıları o konuma yönlendiren bir harita görevi görür.
Bu, tüm mobil aramaların yaklaşık 1/3’ünün konumla ilgili olması nedeniyle önemlidir. Bu Google Haritalar’ın mobil trafiğin kritik bir sürücüsü olduğu anlamına gelir.
2. Google Haritalar, İnsanların İşletmenizle Hızlı Bir Şekilde İletişime Geçmesine İzin Veriyor
Kullanıcılar Google Haritalar girişinizi görüntülediğinde, platform, şirketinizin telefon numarasını içeren kapsamlı bir işletme dizini sağlar. Ve çoğu Google Harita araması telefonla yapıldığından, tek bir dokunuşla işletmenizi arayabilirler.
İnsanlar karar vermek için Google Haritalar’ı kullandığından (ör. Kiralık Konutların nerede bulunacağı veya yakındaki bir giyim mağazasının nerede bulunacağı), platform kullanıcılara işletmeyle kolayca iletişim kurma, soru sorma ve ardından ziyaret edip etmemeye karar verme olanağı sağlar. Kullanıcıların bir sonraki adımı atmasını ve işletmelerin potansiyel müşterilerle doğrudan bağlantı kurmasını kolaylaştırır.
3. Google Haritalar, İnsanları Konumunuzu veya Web Sitenizi Ziyaret Etmeye Teşvik Eder
Google Haritalar, bir iş telefon numarası sağlamanın yanı sıra diğer iletişim veya ziyaret bilgilerini de vurgular.
Mağazalar veya restoranlar gibi gerçek mekanda faaliyet gösteren firmalar için, kullanıcılar tek bir merkezi konumdan işletmenizin profilini hızla keşfedebilir ve yol tarifi bulabilir. Uygulamalar veya web sayfaları arasında geçiş yapmanıza gerek yok. Bu, müşteri adayı ile müşteri arasında basit bir kaydırma ve dokunmadır.
Daha fazla araştırma gerektiren veya daha büyük bir satın alma işlemi gerektiren hizmet veya ürünler satan işletmeler için, Google Haritalar listesi doğrudan web sitenize bağlanır. Kullanıcılar, erişimi kolay bir şekilde şirket hakkında daha fazla araştırma yapabilir ve bilgi edinebilir.
Google Haritalar platformu, hem yüz yüze hem de web sitesi trafiği için bir sürücüdür.
Elbette bu, Google Haritalar iş trafiğini dönüştürmek ve web sitenizin mobil ekranlar için tasarlanması gerektiği anlamına gelir!
4. Google Haritalar İşletmenizi Görsellerle Gösterir
Günümüzde kullanıcılar resimlere bayılıyor. Bir işletmeyi keşfederken veya değerlendirirken, görseller kolaylıkla belirleyici faktör olabilir.
Örneğin, arkadaşlarla brunch yapmak için iki restoran arasında karar verdiğinizi varsayalım. İncelemelere ve menüye baktıktan sonra (doğrudan Google Haritalar işletme listenizden), yemeğin fotoğraflarına dönersiniz.
Daha fazla ve daha iyi görüntülere sahip restoran için, kararınızı kazanamayacaklarından daha fazla olacaktır.
Güncel bilgi ve içerik önemlidir, fotoğraflar ve resimler, işletmenizin aksi takdirde kaybolacak bir görsel temsilini getirir.
İşletmenizin girişinizde ( Google İşletme Profiliniz aracılığıyla) görseller paylaşmasını öneririz . Ancak daha da güçlüsü, müşterilerinizin incelemeler yoluyla yayınladığı fotoğraflardır.
5. Google Haritalar, İncelemeler Yoluyla Müşteri Güvenilirliği Sunuyor
Hiçbir şey marka güvenini başkalarından gelen sosyal onaydan daha fazla oluşturamaz ve bunu yapmanın en başarılı yolu, Google Haritalar’ın profil listesinde görüntülediği çevrimiçi incelemelerdir.
Google Haritalar’ın ticari güvenilirliği şunları içerir:
- Yıldız derecelendirmeleri
- Yazılı yorumlar
- Gönderilen resimler
Tüketicileri Google’da yorum bırakmaya teşvik etmek , diğer potansiyel müşterilerin işletmenize güven duymasını ve hızlı dönüşümler elde etmesini sağlar.
Google Haritalara Konum Eklemeyi Nasıl Yapıyoruz?
Google Haritalar işletme listeleri, eski adıyla Google Benim İşletmem olan Google İşletme Profilinizden alınır. Google Haritalar’ın işletmenizi sergilemesine nasıl yardımcı olabilirsiniz, profilinizi oluşturmanız veya talep etmeniz ve optimize etmeniz gerekir.
Google’da İşletme Profilinizi oluşturarak ve istenen bilgileri olabildiğince eksiksiz doldurarak başlıyoruz . Sizden isteyeceklerimiz bilgiler şunları içerir:
- İletişim bilgileri ve adres
- Çalışma saatleri
- İş tanımı
- Fotoğraflar ve resimler
- Sosyal Profiller
- Güncellemeleri veya gönderileri paylaşıyoruz
İşletme Profiliniz oluşturulduktan sonra, aynı bilgiler Google Haritalar işletmesinde de görüntülenir. Google Haritalar’da görüntülenenleri düzenlemeniz gerekirse, İşletme Profilinizi güncellemeniz yeterlidir; Google Haritalar güncellenmiş bilgileri alacaktır.