Küçük İşletmeler İçin El İlanlarının Önemi
El ilanları, Ya okunan, yok sayılan, paylaşılan, atılan, beğenilen ya da beğenilmeyen basit bir kitle iletişim biçimidir. Tüm dikkatimizi adadığımız küçük bir format.
İster bakkal, ister küçük bir restoran gibi küçük bir işletme kuruyor olun, el ilanları basmak, yapacağınız ilk yatırımlardan biri olabilir. Bazıları, birçok pazarlamanın çevrimiçi olarak yapıldığı günümüz dünyasında, iş ilanlarına gerçekten yatırım yapmamız gerektiğini iddia edebilir. Araştırmalar, el ilanlarının küçük işletmelerin erişimlerini genişletmelerine ve yeni müşteriler kazanmalarına yardımcı olabileceğini gösteriyor.
Bu yazıda, el ilanı pazarlamasının bazı faydalarını listeleyeceğiz.
- El ilanları, güçlü bir ilk izlenim bırakmanıza, yeni potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanıza yardımcı olur.Buzları kırmanıza ve potansiyel müşterilerin markanız ve hizmetleriniz hakkında bilgi sahibi olmasına katkı sağlar.
- El ilanları ayrıca potansiyel bir ağ oluşturma aracı olarak da hareket edebilir. İletişim bilgilerinizi iletmek için somut bir araçtır ve alıcısıyla iletişimde kalma şansını da arttırırlar.
- El ilanları teknolojiye bağımlı olmadığı için her yerden erişilebilir. İnternetin olmadığı bir etkinlikte olsanız bile, broşürlerinizi dağıtarak önemli bilgileri iletebilirsiniz.
- El ilanları harika bir getiri sağlar ve gösterim başına maliyet açısından çok ucuz bir pazarlama aracıdır. Araştırmalar, bayılan her 1000 broşür için satışlarda %1,25’lik bir artış bekleyebileceğinizi ortaya koyduğundan, satışları artırabilirler.
El ilanı yazma hizmetlerimiz neden ısrarla kalpler kazanıyor?
Kitlenizi heyecanlandıran alakalı içerik hazırlayın .
Bu aynı zamanda mesajınızı iletmenin etkili bir yoludur .
Çekici ancak okunabilir yazı tipleri kullanın.
Bilgilendirici ve yaratıcı içerikler kullanın.
Kusursuz ve intihal içermeyen bir el ilanı hazırlayın.
Veya sizin için biz hazırlayalım. Öylek siz tam olmuş diyene kadar güncelleyelim.
Hızlı teslimat ile bir an önce dağıtılmasını ve sizi sonuca ulaştırmasını sağlayalim.
Yaklaşan bir etkinlik hakkında bilgi mi paylaşmak istiyorsunuz, yoksa işletmenizin ürününün reklamını yapmak mı istiyorsunuz?
Mesajınızı izleyicinin görmezden gelemeyeceği şekilde iletmek için dikkat çekici bir broşür oluşturun. El ilanı, halka açık yerlerde bir ürünü, hizmeti veya bir etkinliği tanıtmak için kullanılır. Ürünlerinizi satmak istiyorsanız, değerli bir el ilanı almak için hizmetlerimizden yararlanın.
Harika el ilanları nasıl tasarlanır?
İyi tasarlanmış bir broşür gelecekteki müşterilere yol açan bir katalizördür. Kötü tasarlanmış bir broşür işinize kötü bir şekilde yansıyabilir.
Bir broşür tasarlarken göz önünde bulundurulması gereken bazı önemli faktörler.
- Doğru yazı tipini seçin. Okunabilirliğe öncelik verin ve kullandığınız yazı tipinin markanızı temsil ettiğinden emin olun. Optimum okunabilirliği sağlamak için, şirket adı için 12 punto veya daha büyük punto kullanmanızı ve 8 puntodan küçük tüm font boyutlarını kullanmanızı öneririz.
- Boyutu ve şekli dikkatlice seçin. Dikdörtgen şekilli el ilanları çoğunlukla şirketler tarafından kullanılır ve güvenli verir. Ancak, yaratıcı olabilir ve broşürünüz için farklı bir şekil seçebilirsiniz.
● Bilgilerin net bir düzen izlediğinden emin olur. Her bilgi parçası açıkça ayırt edilebilir ve işlenmesi kolay olmalıdır.
El ilanları nedir?
El ilanları, bir işletme tarafından ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak için sunulan tek sayfalık reklamlardır. Bir broşür, izleyicinin dikkatini çekmede son derece faydalıdır. Bir işletmenin güçlü noktasını açıklamaya, ticareti teşvik etmeye ve tüm ürün ve hizmet ayrıntılarını ifade etmeye yardımcı olur.
El ilanı, bir işletmeyi tanıtmak için çok zarif görünümlü bir bilgi kartıdır. El ilanı, bir işletmenin bilgilerini ve işletmenin sağladığı hizmetleri içerir. İşinizi göstermenin ve işinizi/işinizi başkalarının önünde öne çıkarmanın çok popüler bir yolu. El ilanları üretmek ucuzdur.
El ilanları birçok boyutta gelir. Bunlar
- A4 (kabaca antetli kağıt boyutu)
- A5 (kabaca yarım antetli kağıt boyutu)
- DL ( kayma boyutunu iltifat eder )
- A6 ( kartpostal boyutu)
Bir El İlanı genellikle bir olaya, hizmete, ürüne veya fikre dikkat çekmek için kullanılan tek, katlanmamış basılı bir sayfadır. El ilanları herhangi bir mürekkep renginde basılabilir, ancak el ilanının amacı fark edilmek ve okunmak olduğundan tam renkli baskı en popüler olanıdır.
Her küçük işletme, potansiyel müşterilere ürün ve hizmetleri hakkında bilgi vermelidir.
Bu genellikle sosyal medya platformları, web siteleri ve e-posta pazarlaması aracılığıyla yapılır. Ancak en eski pazarlama yöntemlerinden biri olan mütevazi el ilanı her zamanki gibi güçlüdür ve göz ardı edilmemelidir. Aşağıda , her küçük işletme için el ilanı baskısının önemini keşfediyoruz .
El İlanının Amacı
Şu anda hepimiz sosyal medya platformlarının izleyicilere bir mesaj iletmek için çok kolaylaştırıcı olduğuna inanıyoruz. Ancak neredeyse on yıl önce tüm işletmeler el ilanları basmayı tercih ediyordu ve bunun arkasında özel bir amaç vardı. El ilanları farkındalık yaratmayı ve iş uzmanlığını ve ürün ayrıntılarını halka sunmayı amaçlıyordu. Daha önce işletmeler, el ilanlarını herkese kapılarına kadar veya elden ele dağıtmaları için işe alırlardı, çünkü el ilanlarının dağıtımı, mesajı iletmek veya insanların zihinlerini etkilemek için güçlü bir araç olarak kabul edilirdi.
El ilanlarının iş büyümesi için önemli olmasının 5 nedeni.
Bir broşür işletmenizi fiziksel olarak tanıtacaktır. Dijital tanıtım, işletmeler için çok güvenilmezdir. Çünkü dijital reklamların çoğu müşteri tarafından göz ardı edilir ve bir süre de Adblocker’lar tarafından engellenir.
Dijital reklamlar güvenilir değildir.çünkü çoğu kişi dijital reklamları spam olarak görüyor. El ilanı, müşterileri çekmenin klasik bir yoludur.
Bir broşürün hedeflenen kitleye odaklanması daha olasıdır. İşletme sahibi, hedef kitleyi seçebilir ve el ilanlarını yalnızca bu hedef kitlelere dağıtabilir.
Bir El İlanı, işletme hakkında daha fazla bilgi içerebilir. Sahipler el ilanlarını değiştirebilir ve daha üretken hale getirebilir.
El ilanı her türlü iş için kullanılabilir. Bir restorandan bir şirket ofisine. Ve bu, işletmenizin tanıtımının çok başarılı bir yoludur.
El İlanlarının Pazarlamada (hala) Önemli Olmasının 5 Nedeni
El ilanları, reklam için önemli bir araçtır ve bu yüksek teknoloji çağında hala kullanılmaktadır. Her türlü işletmeye uygun oldukları ve reklam hedeflerine etkili bir şekilde ulaşmalarına yardımcı oldukları için asla eski moda olamazlar.
Hala etkili olmalarının en önemli beş nedeni, maliyet etkinliği, az çabayla yüksek etki, somut doğası, çekici görünümü ve kişisel dokunuşudur.
El ilanları
E ilanları, tek taraflı veya çift taraflı,genellikle reklam veya bilgi amaçlı bir kağıt parçasıdır.En yaygın olanı A6 formatıdır. Broşür, şirketiniz ve sunduğunuz ürün veya hizmetler hakkında temel bilgileri sunmalıdır. Bir karşı etkiye yol açacağı için bilgi ve renklerle aşırı kalabalık olmamalıdır. Basit ama çarpıcı bir tasarıma sahip etkili bir broşür, potansiyel müşterilerinizİ etkiler.
El ilanları ve kapı askıları dağıtmak, bugün piyasada bulabileceğiniz en ucuz ama en etkili pazarlama teknikleri olarak kabul edilir.
El ilanı ve broşür dağıtımı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilirsiniz. Alt yapıyı yapmaya hazırsanız, yürüyüşe çıkabilir ve hedeflediğiniz mahallede en fazla 30 dakika bile sürmeyecek broşürler dağıtabilirsiniz.
Ayrıca, el ilanı reklam işini sizin için yapması için pazarda uzman bir el ilanı reklam ajansı atayabilirsiniz. Sonuçları gördüğünüzde şaşıracaksınız.
Ancak el ilanları çok çekici ve dikkat çekicidir.
Kendinizi bir kafeteryada beklerken hayal edin ve hemen önünüzde bir broşür gördüğünüzü fark etmeden edemiyorsunuz. Bu nedenle, el ilanları çekici bir tasarıma sahip doğru zamanda, doğru yere yerleştirildiğinde çok etkili olabilir.
Evet, yüksek teknoloji çağında yaşıyorum ve hala el ilanlarının etkili olduğunu söylüyorum. El ilanlarının yıllardır önemli bir reklam aracı olmasının bir nedeni var. Bir ürün, etkinlik veya hizmet olup olmadığının reklamını yapmak istediğiniz şey ne olursa olsun, el ilanları işe yarar!
Broşürleri aşağıdaki yöntemleri izleyerek dağıtabilirsiniz:
- Kapıdan kapıya posta bırakma
- Gazete eki
- Sokak dağıtımı
- Mağaza içi dağıtım
Diğer tüm reklam türleri gibi, el ilanları da satış ve pazarlamanıza yardımcı olmalıdır. El ilanları, yaratıcı bir şekilde tasarlamanızı bekleyen boş bir sayfa gibidir. Bu yüzden yaratıcı ve çekici ya da çirkin ve dikkat dağıtıcı hale getirmek sizin elinizde.
Çözüm
Bunlar, bir el ilanı kullanmanın öneminden sadece birkaçı. Bunun yanında birçok avantajı ve kullanımı da bulunmaktadır. Her ne kadar büyük bir dezavantajı olsa da, bir kitle iletişim aracı olarak aynı anda milyonlarca insanla iletişim kuramaz, ancak iletişim kurduğunuz 100 kişiye çok etkilidir. Seyirci sayısı az olabilir ama potansiyel müşteri yüzdesi çok yüksek. El ilanları, uygun maliyetli oldukları için yeni başlayanlar ve küçük işletmeler için çok faydalıdır.
Sizin için ne yapabiliriz
Etkili bir el ilanı yapmak için tasarımın çok benzersiz ve çekici olması gerekir. Kendi başınıza etkileyici bir tasarım yaratmanız mümkün değil, yaratıcı ve çekici bir tasarım elde etmek için profesyonel bir freelance Grafik Tasarımcı tutmanız gerekiyor. Bursa’da ucuz el ilanı tasarımı veya Bursa’da uygun maliyetli el ilanı tasarımı hizmetleri arıyorsanız , profesyonel bir hizmet için firmamıza başvurabilirsiniz.