Danışmanlarımız, dönüşümleri optimize etmede ve pazarlama bütçenizin yatırım getirisini ölçmede ve maksimize etmede mükemmeldir.
Dönüşüm optimizasyonları, huni analizimizin ayrılmaz bir parçasıdır ve dönüşüm tasarımlarımızın müşterinin mevcut yürütme ve bütçe yetenekleriyle gerçekleştirilebilmesi için her zaman mevcut müşteri kaynakları ile uygulanan optimizasyon teknikleri arasında en uygun olanı bulmaya çalışırız.
Danışmanlarımız haftalık incelemeler ve raporlarla hedef odaklı, sprint tabanlı bir yaklaşım önerir.
Yaklaşımımız, kampanyanın mevcut durumunu tanımlayan bir temel metrik oluşturmakla başlar. Bu verileri yaratıcı oturumlarımız sırasında kullanırız ve analizimizde müşterimiz tarafından sağlanan pazarlama bilgileri ve kampanyanın hedefleri ile birleştiririz.
Deneyimlerimizle, müşterinin pazardaki konumuna ve markalaşmasına, ürünün pazarlama durumuna ve pazardaki rekabetçi güçler tarafından uygulanan akışlara göre bunları test etmeyi ve önceliklendirmeyi önerdiğimiz bir dizi teori ve akış oluştururuz.
Açıkça tanımlanmış bir müşteri segmentasyonu içinde hedef müşteri kişiliklerinin davranış modellerine dayalı A/B testi, gelişmiş UX/UI uygulamaları ve diğer büyüme tekniklerini uygulayarak bu akışları geliştiriyoruz.
Lansman öncesi faaliyetlerden elde edilen geri bildirimler, yeni ürünler veya teklifler piyasaya sürmeyi düşünen herhangi bir şirket için son derece değerlidir.
Özel olarak tasarlanmış açılış sayfaları, istenen ürün özelliklerinden ön siparişlere ve finansman için somut çekişe kadar ziyaretçilerden (doğrudan veya dolaylı olarak) bilgi alabilir.
kampanyalarınızın performansı hakkında bilmeniz gereken her şeyi her zaman bileceksiniz.
Düzeltici eylemi mümkün olan en erken noktaya yerleştirmek için kullanılabilecek ayrıntılı panolar ve raporlar sunuyoruz. Optimizasyonumuz sizin için tamamen şeffaf olacaktır çünkü önerilen her değişiklik için alternatif sürümler arasında karşılaştırma verileri ve daha iyi performans gösteren seçeneğin açık KPI’ları sağlayacağız.