Google Reklamları Nedir?
Google Adwords, arama sonuçlarında görünen reklamlar için ödeme yapmanızı sağlayan bir çevrimiçi reklamcılık platformudur. Basitçe söylemek gerekirse, Google Ads tıklama başına ödeme (PPC) reklamcılığıdır. Bu, bir ziyaretçi reklamınızı her tıkladığında ödeme yapmanız gerektiği anlamına gelir.
Google reklamları, herhangi bir organik arama sonucunun üzerinde, arama motoru sonuç sayfalarının (SERP’ler) en üstünde görünür. Çevrimiçi alışveriş yaparken, ünlü reklamverenlerin herhangi bir arama sonuçları sayfasının en üstüne çıktığını göreceksiniz. Bunun nedeni kısmen Google Ads’e harcadıkları paranın yanı sıra zaten çok sayıda tıklama alan yüksek trafikli web sitelerini işletmeleridir.
Ancak büyük bir şirket değilseniz, sayfayı yukarı taşımak için bir desteğe ihtiyacınız olacak. Stratejik Google Ads, SERP sıralamalarınızı iyileştirebilir.
Google Reklam Yönetiminin Amacı: Hedefe Varmak
Hitlerinizi Hedefleyen ve Web Sitenize Nitelikli Trafik Çeken Google Ads Danışmanları
Neyin işe yaradığını görmek için Google Ads’e para atmayı bırakın!
Son derece odaklı Google Ads danışmanlık hizmetlerimiz, hedef kitlenizi belirlemenize, yeni müşteriler çekmenize ve web sitenize, mağazanıza veya işletmenize alakalı, nitelikli trafik çekmenize yardımcı olacaktır. Hepsinden iyisi, akıllıca hazırlanmış kampanyalarımız bunu bütçenizi göz önünde bulundurarak yapar.
Google Ads platformunda harcadığınız her kuruşun karşılığını en iyi şekilde almak için çok çalışacağız.
Çeşitli alanlardaki uzmanlarla birlikte Google Ads danışmanlarımız, bu trafiği hedef tamamlamalara, artan satışlara, telefon aramalarına, olası satışlara ve gelire dönüştürmek için gereken bilgi ve deneyime de sahiptir. İster yeni bir iş girişimi için Google Ads’ü merak edin, ister mevcut bir Google Ads kampanyasının profesyonel bir derinlemesine denetimine ihtiyacınız olsun, danışmanlarımız size yardımcı olabilir!
Google Ads danışmanlık hizmetlerimizi görüşmek için hemen ulaşın, başlamak için kesinlikle hiçbir maliyet veya zorunluluk yoktur.
Google Ads Danışmanlığı için Tahmin Edin
Her danışmanlık projesi ve birlikte çalıştığımız her müşteri benzersizdir. Google Ads danışmanlık hizmetleriniz için bir bütçe belirlemek üzere markanız hakkında konuşacağız. Ücretli reklam kampanyalarınızın performansını ve web sitesi geçmişinizi inceleyeceğiz .Hedefleriniz hakkında daha fazla bilgi alacağız. Aşağıdaki formu doldurun. 24 saat içinde size geri dönelim. Veya projenizi telefonda görüşmek isterseniz 90 532 551 71 77 numaralı telefondan bizi arayın. Pazartesiden Cumaya 09:00 – 17:00 arası görüşmeye açığız.
Sonuç Alan Google Ads Danışmanları
Dağınıklığı nasıl keser ve zirveye çıkarsınız?
Google Reklamlarının Faydaları Nelerdir?
İşletmenizin internette reklamını yapmak söz konusu olduğunda, araç kutunuzda Google Ads’ün bulunmasının birçok nedeni vardır:
Google, her gün yaklaşık beş milyar aramayı işler.
Google Ads, günde yaklaşık 3,5 milyar etkileşim oluşturur.
Bir Google sonuç sayfasındaki ilk üç reklam noktası, tıklamaların yaklaşık %40’ını alır.
Arama yapan kişilerin %98’i, sonuçların ilk sayfasında bir işletme seçecektir.
Reklamınız için verilen maksimum tekliften günlük harcamaya kadar Google Ads kampanyalarınızın bütçesi üzerinde tam kontrole sahipsiniz.
Her ay ne kadar harcama yapacağınızı kontrol eder ve performans metrikleri bir reklamın performansına göre harcamayı artırmanız veya azaltmanız gerektiğini gösteriyorsa planınızı ayarlarsınız.
Ne kadar çok hedef kitleye ulaşırsanız, Google Ads’den yeni müşteriler kazanma olasılığınız o kadar artar. Google Ads uzmanlarından oluşan ekibimizi işe aldığınızda, bizim işimiz size mümkün olduğu kadar çok hedef bulmaktır.
Uzman Google Ads Danışmanlık Hizmetlerimiz Neleri İçerir?
Profesyonel Google Ads danışmanlık hizmetlerimizin nasıl çalıştığını mı merak ediyorsunuz?
Her işletme farklıdır. Bu nedenle danışmanlık hizmetlerimizi işletmenizin ihtiyaçlarına göre uyarlamalıyız. Google Ads danışman hizmetlerimiz tipik olarak aşağıdaki çeşitli öğeleri içerir:
Ücretli Kampanya Analizi ve Uygulaması
Deneyimli Google Ads danışmanlarından oluşan ekibimiz, ücretli kampanyalarınızın güçlü ve zayıf yönlerini tam olarak anlamak için, özellikle Google Ads platformundakiler olmak üzere mevcut tüm ücretli kampanyaları analiz edecektir. Ayrıca, verimsiz reklam kampanyalarına para harcamanıza neden olan kaçırılan fırsatları veya kötü yapılandırılmış kampanyaları da belirleyeceğiz. Danışman rolümüzde, gerektiği kadar uygulamalı olabiliriz. Basitçe danışabilir ve ekibinize iyileştirme için gerekli bilgi ve yöntemleri sağlayabiliriz. Ya da kampanyanızı ve tavsiyelerimizin uygulanmasını tamamen yönetebiliriz.
Arama Ağı Reklamcılığı
Google Arama Ağı, reklam yerleşimi için de ödeme yapabileceğiniz, aramayla ilgili uygulamalar ve web mülklerinden oluşan bir gruptur. Reklamlarınızı yalnızca Google’da değil, aynı zamanda sık ziyaret ettikleri alakalı web sitelerinde doğrudan hedef kitlenizin önüne çıkarmak için Google’ın arama ağından en iyi şekilde nasıl yararlanacağımızı anlıyoruz!
Reklam Varyasyonu ve Testi
Denetim tamamlandıktan sonra ekibimiz, en kısa sürede en büyük etkiyi yaratacak bir planı hazırlayacaktır. Reklam varyasyonu ve testi sayesinde küçük bir bütçeyle, kalite puanınızı ve dönüşümlerinizi artırabilecek değişiklikleri belirleyecektir.
Aylık ve Gerçek Zamanlı Derinlemesine Raporlama
Firmamız ile çalıştığınızda şeffaflık ve raporlama süreçlerimiz karşısında şaşkına döneceksiniz. Google Ads kampanyanızı yönetirken, ihtiyaç duyduğunuz sıklıkta bire bir toplantılar sağlarız ve en hayati KPI’nıza ( Anahtar Performans Göstergesi) erişmeniz için her zaman size gerçek zamanlı bir gösterge tablosu sağlarız. Raporlama şeklimiz her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiştir.
Bir Google Ads Hesabını Ne Sıklıkta Optimize Ediyoruz?
Bütçeye, tıklamalara ve ihtiyaçlara göre değişir.
Haftada binlerce dolar harcayan karmaşık hesaplar için hesapları neredeyse her gün optimize ediyoruz. Her ay yalnızca bir kaç yüz dolar harcayan küçük bütçeli bir hesap için, hesabı ayda yalnızca bir veya iki kez optimize edebiliriz.
Tüm hesaplar günlük raporlama sistemlerimiz ile izlenmekte ve bu raporlar günlük olarak birileri tarafından gözden geçirilmektedir.
AdWords danışmanı olarak neleri yapıyoruz?
Tüm Reklam Türleri için Danışmanlık Hizmetleri Sunan Premier Google İş Ortağıyız
“Anahtar anahtar kelimelerdedir.”
Google Ads bütçeniz ne olursa olsun , amacımız size mümkün olan maksimum sayıda alakalı tıklamayı sağlamaktır. Bunu yapmak için, size daha fazla müşteri getirme olasılığı en yüksek olan anahtar kelimeler için reklamlarınızın göründüğünden emin olmamız gerekir . “Anahtar anahtar kelimelerdedir.” Bir hedefte en fazla puanı almaya çalışmak gibi anahtar kelimelere bakarız.
Uzman bir Google Ads / AdWords danışman hizmetleri sağlayıcısı olarak hangi hizmetleri sunuyoruz?
Anahtar kelime araştırması ve planlaması
Google Ads kampanya bütçe analizi
Rakip reklam incelemesi
Açılış sayfası oluşturma ve optimizasyonu
Google Ads kampanyası kuruldu
Google reklam metni oluşturma ve test etme
Dönüşüm oranı analizi
İçerik incelemesi ve değişiklikler
Google Analytics incelemesi
Devam eden teklif ayarlamaları
& daha fazlası
Google Ads için Nasıl Reklamlar Veriyoruz?
Neye odaklanmak istediğinize karar vermeniz gerekecek. Bu, iş hedefleriniz için en önemli olan şeye göre belirlenir.
Tıklamalar: Hedefiniz ziyaretçilerin web sitenize gelmesiyse, tıklama başı maliyet (TBM) gidilecek yoldur. Yalnızca biri Google reklamınızı tıkladığında ve sitenize götürüldüğünde ödeme yaparsınız.
Gösterimler : Ana hedefiniz marka bilinirliğini artırmaksa, gösterim başına maliyet (TÜFE) teklifi akıllıca bir seçimdir. Bu stratejiyi seçtiğinizde Google, seçtiğiniz Gösterim Payı hedefine göre reklamlarınızı gösterir. Örneğin, sonuçlar sayfasının en üstünde %70’i seçerseniz, Google Ads, reklamınızı sayfanın en üstünde, olası toplam sayının %70’inde gösterir. Başka bir seçenek, her 1000 gösterim için ödediğiniz, mil başına maliyet (BGBM) olarak da bilinen bin başına maliyettir. Ayrıca, reklamınızın görüntülenebilir olduğu her 1.000 kez için bir miktar ödediğiniz görüntülenebilir bin gösterim başına maliyet (gBGBM) vardır.
Dönüşümler: Bu, işlem başına maliyete (EBM) dayalı daha deneyimli reklam verenler için gelişmiş bir teklif verme yöntemidir. Bir işlem (dönüşüm veya edinme olarak da bilinir) büyük olasılıkla bir satıştır, ancak hedefiniz bir e-posta kaydı gibi bir şey olabilir. Yine de her tıklama için ödeme yaparsınız. Ancak Google Ads, belirlediğiniz EBM’de mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmeye çalışır.
Video Reklam Görüntüleme Sayısı : Görüntüleme başına maliyet (GBM) teklifi, videonuza dikkat çekmeye çalıştığınızda kullanılır. GBM üzerinden teklif vermek, ister harekete geçirici mesajlara (CTA’lar), ister tamamlayıcı banner’lara veya kartlara yapılan tıklamalar olsun, görüntülemeler ve diğer etkileşimler için ödeme yapacağınız anlamına gelir.